Організація ігор і вправ спрямованих на
розвиток навичок спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала»)
Таку назву має ще один цікавий вебінар від
освітнього проекту «Всеосвіта». Спілкування задовольняє
особливу потребу дитини в контакті з іншими людьми. Прагнення до спілкування
інколи посідає значне і часом провідне місце серед мотивів, що спонукують учнів
до спільної практичної діяльності. Спілкування – вербальний чи невербальний
контакт людини з людиною, що забезпечує соціальну спроможність, інтерактивний,
інформаційний, афективно-оцінний обмін. Спілкування або
опосередковує практичну взаємодію (гра, навчання, праця та ін.), або набуваючи
форму самостійної діяльності, задовольняє вроджену потребу особистості у взаєморозумінні,
формуванні духовного зв’язку з іншими
людьми.На бажання дітей вступати у спілкування чи відмовитися від нього значним
чином впливає наявність у партнерів невербальних засобів у налагодженні
контактів: посмішок, погляду, жестів, міміки, які є стимулом для прийняття
рішення дитиною щодо подальшої участі в спільній діяльності з даним
партнером.Методика «пластичного дзеркала» дозволяє налагодити саме невербальний
контакт (без використання слів) між партнерами по спілкуванню. На
вебінарі не тільки показано цю методику,
а і практично проведено ігри і вправи з дітьми.Метою вебінару є оволодіння
педагогами навичками організації та проведення ігор і вправ за методикою
«пластичного дзеркала».Вебінар може бути рекомендованим для всіх категорій
педагогічних працівників. Особливо для тих, хто почав працювати за програмами
Нової української школи.