вівторок, 8 січня 2019 р.

Онлайн-курси

                            Медіаграмотність для освітян

Мета курсу "Медіаграмотність для освітян" від команди платформи «Prometheus» – мотивувати наших колег, вчителів, керівників шкіл, шкільних управлінців бачити, що світ навколо разюче змінився, став цифровим, а відтак потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності. Для школи це тим більш актуально, що дії вчителя, шкільної адміністрації вже знаходяться під пильним спостереженням найбільш зацікавленої категорії громадян: батьків дітей, яких ми вчимо. Від того, як саме ми будуватимемо свою комунікацію з громадськістю багато у чому залежить такий важливий чинник нашої роботи, як довіра до освіти. Цікаві питання :
- як використовувати відкриті інтернет-ресурси для якіснішої комунікації з громадою;

- яких нескладних правил варто дотримуватися під час онлайн-спілкування; - як правильно використовувати авторські матеріали та дотримуватися вимог авторського законодавства;- як ефективно підвищувати довіру до школи через повідомлення про вирішення реальних шкільних проблем.

 Школа та освіта загалом постійно перебувають у фокусі уваги суспільства. Бо так чи інакше з освітою пов’язана практично кожна людина: вчиться сама, працює в освіті, навчаються діти чи онуки тощо.Саме тому «освітня» тема завжди привертає увагу медіа й нам досить часто доводиться бачити публікації про освіту. І, на жаль, не завжди ці публікації виходять коректними. Що ж робити? Як зробити так, щоб до освіти було більше довіри у суспільстві? Чи можна щось вдіяти, аби медіа писали про освіту об’єктивно?На щастя – це можна і треба робити.  Ми дізналися з курсу, чому важлива комунікація школи з громадою, як можна будувати стосунки з медіа, як правильно відповідати на складні запитання та як конструктивно будувати взаємодію із батьками здобувачів освіти. Адже живемо у суцільному та дуже щільно наповненому інформаційному просторі, де будь-яка дія кожного з нас не залишається непоміченою, а викликає певні реакції інших людей. Наш світ змінюється з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, а разом з ним змінюються й умови, в яких зростають, навчаються та розвиваються діти. Технології дають нам не тільки додаткові можливості, а й створюють нові загрози. Спробували разом у діалогах розібратися в тих нових ризиках, з якими стикається дитина, спілкуючись у соціальних мережах. Мова велася, насамперед, про кібербулінг – знущання з використанням електронних засобів. Які різновиди цих нових небезпек, як запобігти стражданням дитини від цькування в Інтернеті? Що можуть зробити дорослі, щоб допомогти дитині в боротьбі з кібербулінгом? Обговорюється світовий досвід, а в конспект розмови додаються також і відомості про українських школярів.