09.09.24
09.09.24
Реалізм. Реалізм як
літературно-мистецький напрям у європейській та українській літературі. Етапи
становлення.
ТЛ: реалізм як напрям і метод (поглиблено).
https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/4.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BC
http://www.myshared.ru/slide/1146638/
http://www.myshared.ru/slide/1210112/
https://www.youtube.com/watch?v=dtIf2VaI1-s
С.15-17 (ОК), завд. ІІІ-го рівня.-4 (с.31)*
Д,З, https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2006329
Реалізм як художній метод відтворення
дійсності. Головні риси реалізму як
методу. Суспільно-історичний контекст становлення й розвитку реалізму другої
пол. ХІХ ст.
https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/4.html
https://vseosvita.ua/library/realizm-ak-tvorcij-metod-i-napram-62254.html
https://pidru4niki.com/13281022/etika_ta_estetika/metodi_mistetstvi_realizm_hudozhniy_metod
https://uahistory.co/pidruchniki/fasolya-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/1.php
https://geomap.com.ua/uk-uh9/1056.html
Д,З, https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2765360
С.18-21, підгот. повід. (през., відео) про відтворення основних рис реалізму в одному з видів мист.*
12.09.24
12.09.24
УКРАНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ІІ пол. ХІХ ст.
Переважання епічних прозових жанрів; соціальна
проблематика; актуалізація різностанових проблем; конфлікт людини і середовища.
Реалізм в українській літературі 70–90–х років ХІХ ст.: відображення життя у
формах самого життя. Ідейні й моральні пошуки особистості.
ТЛ: типізація;
художній тип.
https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/5.html
https://vseosvita.ua/library/literatura-70-90-h-rokiv-hih-stolitta-zagalnij-oglad-19890.html
https://osvita.ua/vnz/reports/culture/10421/
https://www.slideshare.net/ElenaPritula/70-90-65905681
https://www.youtube.com/watch?v=1Ass-rSKJXc
https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0
д.з. С.21-29, завд. ІІ-1 (с.31)
Жанрова й тематична різноманітність. Поняття про художній тип. Українська література
70–90–х років ХІХ ст. в загальноєвропейському та світовому контексті.
https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/6.html
https://eschool.dn.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=202949
Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс
української літератури (І.Франко: «Колосальне всеобіймаюче око України»).
https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/7.html
https://naurok.com.ua/uroki-i-s-nechuy-levickiy-zhittya-i-tvorchist-kaydasheva-sim-ya-49254.html
http://alla-bahtina.blogspot.com/p/blog-page_90.html
https://www.slideshare.net/ElenaPritula/ss-65905907
http://www.myshared.ru/slide/1357319/
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-isnecuj-levickij-ta-jogo-tvorcist-311052.html
https://www.youtube.com/watch?v=5O2zUEpjizc
https://www.youtube.com/watch?v=b2zqsfS_ab4
https://www.youtube.com/watch?v=n74FMlRZkeA
https://www.facebook.com/nechuy/
http://edu.glogster.com/glog/timeline-paper-stickers-horizontal/2q0xj64jobl
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/11D1PHlWK_7hcyY-oQscEJ4rQrHa_UTAb
https://learningapps.org/6624394
https://learningapps.org/6624421
https://learningapps.org/6624567
д.з. С.32-37, прочит. тв. «Кайд. сім’я», скл. сюжетний ланцюжок
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907