неділя, 6 жовтня 2024 р.

Українська література

 07.10.24

07.10.24

Особливості стилю письменника: епічність, ритмічність прози, реалістичність зображення психології персонажів, майстерність пейзажів.

https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/17.html

 

https://ppt-online.org/674820

 

https://vseosvita.ua/library/panas-mirnij-hiba-revut-voli-ak-asla-povni-zinoci-obrazi-6029.html

 

https://zno.if.ua/?p=586

 

https://ukrtesti.com/panas-mirnij-tvorchist-test-54.html

 

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/zanyattya-21-panas-mirniyi-roman-hba-revyt-voli-yak-yasla-povn/23870-zanyattya-21-test-yak-na-zno

д.з. С.61-65, завд. ІІІ-4 (с.69)

РМ №1. Написання есе (творче дослідження). («Спільне й відмінне у художній манері І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного»).

https://ukrlit.net/lesson/10klas_1/12.html

 

http://www.uatvory.ru/2016/10/tvir-na-temu-spilne-i-vidminne-v-hudojniy-maneri-ivana-nechuya-levuckogo-i-panasa-murnogo.html

д.з. Підгот. реферат (доповідь, цитати, презент.) про знач.творч. Панаса Мирного

10.10.24

10.10.24

Значення творчості Панаса Мирного для розвитку української літератури.

http://mova-zov.in.ua/2020/11/02/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-28-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96-%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%BE/

 

https://ukrlitera.ru/index.php/literatura/141-mirnij-panas-tvori/1919-znachennia-tvorchosti-panasa-myrnoho

 

https://md-eksperiment.org/etv_page.php?page_id=3500&album_id=120&category=STATJI

 

https://www.ukrlib.com.ua/referats/printit.php?tid=12101

 

https://naurok.com.ua/test/literaturniy-proces-70-90-rokiv-19-stolittya-tvorchist-i-nechuya-levickogo-panasa-mirnogo-2-variant-566130.html

 

https://naurok.com.ua/kontrolni-roboti-z-ukra-nsko-literaturi-testi-10-11-klasi-133180.html

 

https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/20.html

д.з. Повт. матер. на с.49-69, скл. 6 тест. завд., дібрати роб. матер. для напис. твору-есе

Контрольна робота №2. Контрольний твір-есе за творчістю Панаса Мирного.

Рекомендований перелік тем твору-есе:
•    Моє ставлення до Чіпки.
•    Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — гірка дума про долю рідного народу.
•    Мудра народна філософія — у словах і вчинках персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
•    «Отак, дітки, треба на світі жити!» (Панас Мирний)
•    Твір Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — соціально-психологічний роман.
•    Роль портретних характеристик у творенні літературних образів.
•    Пейзаж у романі — важливий засіб змалювання психічного стану героїв.
•    Лексичне багатство роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
•    Прислів'я, приказки та авторські афоризми у творі, їх роль.
•    Прообрази персонажів роману і спорідненість їх з літературними.
•    Діалектична єдність національного та загальнолюдського в творчості Панаса Мирного.
•    Сучасники й нащадки про Панаса Мирного та його творчість.


https://edufuture.biz/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83_%D0%B4%D0%BE_%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8:_%D0%A2%D0%B2%D1%96%D1%80-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%83%D0%BC_%D0%B7%D0%B0_%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8_%D0%86.%D0%9D%D0%B5%D1%87%D1%83%D1%8F-%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%82%D0%B0_%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE

 

https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/20.html

 

https://vseosvita.ua/library/tematicna-kontrolna-robota-panas-mirnij-zittevij-i-tvorcij-slah-10-klas-264487.html

д.з. Повт.історію зародж. укр. драми