неділя, 9 лютого 2025 р.

Українська література

 10.02.25

10.02.25

«Новина» - новела, яка вражає силою емоційного напруження та драматизму. Специфіка типізації образу Гриця Летючого. Художні засоби для розкриття внутрішнього світу героя. Особливості композиції новели. Значення творчості В. Стефаника для розвою української літератури.

https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/55.html

 

https://ukrlit.net/lesson/10klas_3/56.html

 

https://ukrlit.net/zno/150.html

 

https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-ukra-nsko-literaturi-na-temu-vasil-stefanik-novela-novina-sud-nad-gricem-letyuchim-27103.html

 

https://urok.osvita.ua/materials/literature/50096/

 

https://ycilka.net/tvir.php?id=812

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bj13yawcJrk

 

https://naurok.com.ua/test/vasil-stefanik-novina-1044280.html

 

https://naurok.com.ua/test/v-stefanik-novina-35089.html

 

https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-vasil_stefanik/

д.з. С.204, завд.ІІІ-3, повт. матер.на с.170-204, підгот. до КР


Контрольна робота №5 за творчістю М. Коцюбинського, В. Стефаника (тестові завдання).

.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1823880

д.з. Підгот. повід. про неоромантизм в укр.літ


13.02.25

13.02.25


Тема №6. НЕОРОМАНТИЗМ.

Неоромантизм як заперечення побуту «міщанського» життя, втілення мрії про сильну, мужню особистість, яка утверджує себе в протистоянні із суспільною більшістю. Стильові особливості неоромантизму (сюжет, мова творів).

ТЛ: неоромантизм.

https://ukrlit.net/lesson/10klas_4/14.html

 

https://vseosvita.ua/library/neoromantizm-v-ukrainskij-literaturi-k-hih-poc-hh-st-lekcia-29514.html

 

https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/neoromantyzm-8242/

 

http://www.myshared.ru/slide/1122348/

 

https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/neoromantizm.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI

 

https://vseosvita.ua/library/navcalno-didakticnij-material-z-temi-modernizm-ak-tecia-v-literaturi-kinca-hih-st-pocatku-hh-st-106634.html

д.з. С.205-207 (ОК), завд. І-7 (с.207)

Читацький практикум.

Неоромантичний твір. «Ключі» до прочитання. Літературний блог як форма рефлексії над прочитаним.

https://ukrlit.net/lesson/10klas_4/15.html

 д.з. С.207, підгот. повід. про О.Кобил., створ. спільн. літ. блог, розмістити допис про життя і творч. О.Кобилянської.*