Українська мова
04.09.23
04.09.23
Підручник: Українська мова (профільний рівень): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / С. О. Караман, О. М. Горошкіна, О. В. Караман, Л. О. Попова. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019: https://shkola.in.ua/1147-ukrainska-mova-11-klas-karaman-2019.html
Тема №1. Мова, індивід, суспільство. Мова як особлива система знаків, її місце з-поміж
інших знакових систем.
https://subject.com.ua/gdz/mova/11klas/1.html
https://subject.com.ua/gdz/mova/11klas/1.html
https://uchika.in.ua/urok-1-mova-yak-osobliva-sistema-znakiv-problemi-vzayemodiyi-m.html
https://ru.osvita.ua/vnz/reports/logika/25349/
|
Проблеми взаємодії мови і культури, мови і
соціуму. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості.
http://www.myshared.ru/slide/1214202/
|
Українська мова в «діалозі культур». Відображення в сучасній українській мові культури інших народів. Українська мова у світі. Українська діаспора.
http://5fan.ru/wievjob.php?id=73338
https://subject.com.ua/lesson/mova/11klas/2.html
https://shmatko-e.klasna.com/en/site/11-klas.html
https://school.home-task.com/ukrayinska-mova-u-sviti-ukrayinska-diaspora-2/
|
Лінгвістика як наука про мову. Історія
мовознавства в особистостях. Видатні мовознавці вітчизняної науки.
https://kumlk.kpi.ua/node/1542
|
Підручник. Слоньовська О. В. Українська література
(профільний рівень) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої
освіти/О. В. Слоньовська, Н. В. Мафтин, Н. М. Вівчарик. – Київ: Літера ЛТД,
2019: https://shkola.in.ua/2256-ukrainska-literatura-11-klas-slonovska-2019-prof.html
ТЕМА №1. УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА 1920—1930 РОКІВ. ПОЕЗІЯ.
Читацький практикум.
Читання творів художньої літератури як єдність насолоди і пізнання. Читання як спосіб самореалізації особистості.
Особистість, яка читає, – тренд сьогодення. Література художні і нон-фікшин.
https://vsiknygy.net.ua/neformat/51017/
д.з. С.3-4, 16, завд.ІІ-9 (с.16), повт.літер. напрями і течії
Повторення вивченого. Стильові риси культурно-історичних епох. Поняття «бароко», «романтизм», «реалізм», «модернізм»: загальна характеристика стилів та їх прояви у літературі й інших видах мистецтва. Жанрова система літератури. Ліричні, епічні та драматичні жанри. Письменник як творча особистість. Громадянська позиція митця як етична проблема.
https://ukrlit.net/article/1229.html
https://school-zno.com.ua/ukr-literatura/teorija/164-styli-naprjamky-ukrainskij-literaturi.html
http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeLitr/HTML/style.html
https://www.youtube.com/watch?v=xh-enfgY_qQ
https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=XGhNtWjx2vY
д.з. С.7-14, завд.І-8,9* (с.14)
07.09.23
07.09.23
ВСТУП. Загальні тенденції епохи.
Українська література 1920-1930 років ХХ ст. – новий етап в історії
національної культури. Суспільно-політичні умови її розвитку. Відображення в
літературі духовних пошуків людини післяреволюційного часу. Різноманітність
стильових манер: романтико-героїчна (Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М.
Хвильовий, Г. Косинка), реалістична (П. Панч, А. Головко), експресіоністична
(М. Турянський) та інші.
https://ukrlit.net/lesson/11klas_1/2.html
http://www.myshared.ru/slide/1335279/
https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao
д.з. С.15-21, завд. ІІ-2 або ІІІ-4 (с.24)
«Розстріляне відродження» як духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні, яке залишило по собі високохудожні твори в літературі, філософії, живописі, музиці, кінематографії і театрі, і яке було знищене сталінським тоталітарним режимом.
https://disted.edu.vn.ua/media/video/ukr_lit_11_kol/rozstr_vid.html
https://padlet.com/masha_zp14/yft4k9t0h8dn
http://tsn.ua/special-projects/kdb/
https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I
https://www.youtube.com/watch?v=NIk4aTUr-r0&t=17s
https://www.youtube.com/watch?v=ugHqG9higM4&t=2050s
https://naurok.com.ua/test/vstup-rozstrilyane-vidrodzhennya-12311.html
д.з. С.21-24, завд.ІУ-1,2 (с.24), підгот. повід. (презент., мініпроєкт)* про авангардизм в укр.літ.і мист.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6563908
Факультативний курс
“ФРАЗЕОЛОГІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ”
ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА
Фразеологія як розділ мовознавства, її предмет і завдання, місце в системі науки про мову, актуальні проблеми і перспективи. Історія становлення й розвитку української фразеології, її найвизначніші здобутки й чільні представники.