неділю, 3 вересня 2023 р.

11 клас

 Українська мова

 04.09.23

 04.09.23

 Підручник: Українська мова (профільний рівень): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / С. О. Караман,     О. М. Горошкіна, О. В. Караман, Л. О. Попова. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019: https://shkola.in.ua/1147-ukrainska-mova-11-klas-karaman-2019.html    

         

https://ppt-online.org/97070
д.з. §1, лінгв. повід., впр.9 або 8*

https://edufuture.biz/index.php?title=%D0%92%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF._%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%83_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%B9_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96
д.з. §2, лінгв. повід., впр.13 або 15*

05.09.23

05.09.23

Українська мова в «діалозі культур». Відображення в сучасній українській мові культури інших народів. Українська мова у світі. Українська діаспора.

 

http://5fan.ru/wievjob.php?id=73338

 

https://subject.com.ua/lesson/mova/11klas/2.html

 

https://shmatko-e.klasna.com/en/site/11-klas.html

 

https://school.home-task.com/ukrayinska-mova-u-sviti-ukrayinska-diaspora-2/

 

https://www.youtube.com/watch?v=Cc3ceU6t37k
д.з. §3, лінгв. повід., впр.25 (1-3, 4-5*)
http://ephsheir.phdpu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/8989898989/1507/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D1%962_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0_2_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F.pdf?sequence=1&isAllowed=y
д.з. §4, лінгв. повід., впр.32

Українська література
06.09.23
06.09.23

Підручник. Слоньовська О. В. Українська література (профільний рівень) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти/О. В. Слоньовська, Н. В. Мафтин, Н. М. Вівчарик. – Київ: Літера ЛТД, 2019: https://shkola.in.ua/2256-ukrainska-literatura-11-klas-slonovska-2019-prof.html  

ТЕМА №1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920—1930 РОКІВ. ПОЕЗІЯ.

Читацький практикум.

Читання творів художньої літератури як єдність насолоди і пізнання.  Читання як спосіб самореалізації особистості. Особистість, яка читає, – тренд сьогодення. Література художні і нон-фікшин.

https://vsiknygy.net.ua/neformat/51017/

д.з.          С.3-4, 16, завд.ІІ-9 (с.16), повт.літер. напрями і течії

 Повторення вивченого. Стильові риси культурно-історичних епох. Поняття «бароко», «романтизм», «реалізм», «модернізм»: загальна характеристика стилів та їх прояви у літературі й інших видах мистецтва. Жанрова система літератури. Ліричні, епічні та драматичні жанри. Письменник як творча особистість. Громадянська позиція митця як етична проблема.

https://ukrlit.net/article/1229.html

 

https://school-zno.com.ua/ukr-literatura/teorija/164-styli-naprjamky-ukrainskij-literaturi.html

 

https://vseosvita.ua/library/stili-naprami-ta-tecii-v-literaturi-ukrainski-literaturni-obednanna-15907.html

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6563908

http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeLitr/HTML/style.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=xh-enfgY_qQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY&t=3s

 

https://www.youtube.com/watch?v=XGhNtWjx2vY    

д.з.                  С.7-14, завд.І-8,9* (с.14)

07.09.23

07.09.23

ВСТУП. Загальні тенденції епохи.

Українська література 1920-1930 років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні умови її розвитку. Відображення в літературі духовних пошуків людини післяреволюційного часу. Різноманітність стильових манер: романтико-героїчна (Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М. Хвильовий, Г. Косинка), реалістична (П. Панч, А. Головко), експресіоністична (М. Турянський) та інші.

https://ukrlit.net/lesson/11klas_1/2.html  

 

https://naurok.com.ua/urok-na-temu-suspilno-istorichni-umovi-rozvitku-ukra-nsko-literaturi-hh-st-221408.html

 

http://licey58.zp.ua/lesson/ukra%D1%97nska-literatura-xx-st-yak-novij-etap-v-istori%D1%97-nacionalno%D1%97-kulturi-stilove-rozma%D1%97ttya-1920-x-rr

 

http://www.myshared.ru/slide/1335279/

 

https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao

 

https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B0%D0%BD%D1%81+%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC

д.з.           С.15-21, завд. ІІ-2 або ІІІ-4 (с.24)  

          «Розстріляне відродження» як духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні, яке залишило по собі високохудожні твори в  літературі, філософії, живописі, музиці, кінематографії і театрі, і яке було знищене сталінським тоталітарним режимом. 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-fenomen-rozstrilyanogo-vidrodzhennya-v-ukra-nskiy-kulturi-hh-stolittya-45371.html 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/video/ukr_lit_11_kol/rozstr_vid.html

 

https://padlet.com/masha_zp14/yft4k9t0h8dn

 

http://tsn.ua/special-projects/kdb/

 

https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I

 

https://www.youtube.com/watch?v=NIk4aTUr-r0&t=17s

 

https://www.youtube.com/watch?v=ugHqG9higM4&t=2050s

 

https://naurok.com.ua/test/vstup-rozstrilyane-vidrodzhennya-12311.html

д.з. С.21-24, завд.ІУ-1,2 (с.24), підгот. повід. (презент., мініпроєкт)* про авангардизм в укр.літ.і мист.  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6563908       


       Факультативний курс       

“ФРАЗЕОЛОГІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ”   

   ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА

Фразеологія як розділ мовознавства, її предмет і завдання, місце в системі науки про мову, актуальні проблеми і перспективи. Історія становлення й розвитку української фразеології, її найвизначніші здобутки й чільні представники.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1857946